Povej nam, od kod si in pokazali ti bomo predvsem ponudbe iz tega mesta.

Si že naš uporabnik? prijavi se.
IZBERI MESTO TAKO JE PRAV Pokazali ti bomo storitve za mesto Ashburn
IZBERI DRUGO MESTO TAKO JE PRAV
Z nadaljevanjem se strinjaš z uporabo piškotkov. Ker so dobri. In ker bo brez njih delovanje strani precej omejeno.

NAZAJ
NA VRH

k-logo

POMOČ UPORABNIKOM

070 477 277 ali piši na info@mediastar.si


Dosegljivi smo 7 dni v tednu:

ob delavnikih od 7. do 18. ure

ter ob vikendih od 9 do 13. ure.

2016 MediaStar Group d.o.o.

Pogosta vprašanja
Hvala za vaše sporočilo!

Posredovali ga bomo prvemu prodajniku, ki ga srečamo pri avtomatu za kavo
in obljubimo, da se vam javimo v najkrajšem možnem času!

POSREDOVANO SPOROČILO

Ime in priimek:
Email naslov:
Telefonska številka:
Kategorija ponudbe:
Podjetje:
Naslov podjetja:
Vaše sporočilo:
NAZAJ NA VSTOPNO STRAN
Reklamacije

 

Kako reklamirati?

Reklamacijo oddaš neposredno iz profila. 

  1. V profilu pojdi pod »Moja naročila«.
  2. Tam pritisni na gumb »Reklamacija« in označi izdelke in/ali kupone, ki jih želiš reklamirati.
  3. Izberi »razlog« reklamacije.
  4. Napiši krajšo »obrazložitev«.
  5. »Oddaj reklamacijo«.

Pri reklamacijah radi pomagamo tudi v našem klicnem centru, kjer smo na voljo 7 dni na teden od 6. do 22. ure. Pokliči 070 477 277 ali nam pošlji sporočilo preko kontaktnega obrazca.

 Pogoji reklamacij

Kuponko.si ni lastnik, niti nima v lasti proizvodov ali storitev, ki jih promocijsko ponuja preko spletne strani Kuponko.si, zato ne more biti odgovoren za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastanejo pri uporabi promocijskih proizvodov oz. storitev. Za kakršne koli težave, škodo ali napake v zvezi s promocijskimi proizvodi oz. storitvami, ki jih določa ponudnik, je odgovoren izključno ponudnik sam kot lastnik proizvoda oz. ponudnik storitve.

Ekipa Kuponko.si se obvezuje, da bo vse reklamacije obravnavala resno in poizkušala najti ustrezen način tako za tvoje zadovoljstvo kot tudi za zadovoljstvo ponudnika. Za kakovostno opravljeno storitev je odgovoren ponudnik.

V kolikor vseh informacij o aktualni ponudbi ne dobiš pri nas, kontaktiraj ponudnika storitve, ki ti bo o svojih storitvah znal podrobneje svetovati.

Na vse reklamacije bomo odgovorili v roku 8 dni. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov. 

Kot uporabnik portala Kuponko.si imaš pravico, da v 14. dneh od aktivacije oz. nakupa kupona odstopiš od pogodbe po 43.č členu ZVPot, ne da bi ti bilo treba navesti razlog za tvojo odločitev. Denar vrnemo v Denarnico, na izrecno željo pa tudi na transakcijski račun. Rok se začne šteti en dan po nakupu kupona. V primeru odstopa od pogodbe po 43 č členu ZVPot ti bomo kupnino vrnili nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe sam krije stroške vračila blaga.

Če je kupec pri nakupu zaokrožil vsoto in doniral denar, se mu donacija pri reklamaciji ne vrne, temveč se kupcu vrne zgolj vrednost samega nakupa. 

Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop preko e-pošte ali navadne pošte, s priloženim izpolnjenim obrazcem.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.

Vse morebitne reklamacije po tem roku rešuješ s ponudnikom storitve oz. izdelka v reklamacijskem roku, ki je za ponudnika storitve oz. izdelka osem (8) dni od posredovane pisne pritožbe s tvoje strani. V tem roku ti je ponudnik storitve oz. izdelka dolžan posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo. 

Vračilo denarja za kupone, ki so unovčljivi le na določen datum (koncerti, izleti, itd.), je možno izključno v primeru, ko je zahtevek za vračilo denarja poslan vsaj 24 ur pred pričetkom dogodka, v nasprotnem primeru vračilo denarja ni možno.

Za neizkoriščene kupone po izteku veljavnosti kupona vračilo denarja ni možno, saj Kuponko.si po izteku akcije ponudniku izplača ves denar od prodanih kuponov, zatorej vsa morebitna vračila denarja po potečeni veljavnosti vrši ponudnik storitve ali izdelka. 

Za vračilo kupnine se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov, po katerem mora podjetje vrniti kupnino nemudoma oziroma v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Kuponko.si vračilo denarja izvede najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od dneva posredovanih podatkov za vračilo denarja.

Vrnjeni znesek mora zajemati tudi poštnino, ki ste jo plačali ob nakupu blaga.

V vseh primerih se mora s storniranjem naročila in povračilom denarja ponudnik strinjati, lahko pa izdelek zamenja na svoje stroške.

Uporabnik mora vedno izdelek poslati nazaj ponudniku, pri čemer stroške pošiljanja krije sam. Ob enem mora o tem obvestiti tudi Kuponko.si. Ta mora, preden bo kupnina vrnjena, vse podatke o tem prejeti tudi od ponudnika samega.