NAZAJ
NA VRH

k-logo

POMOČ UPORABNIKOM

070 477 277 ali piši na info@mediastar.si


Dosegljivi smo:

ob delavnikih od 7. do 18. ure

ter ob sobotah od 9 do 13. ure.

2018 MediaStar Group d.o.o.

Kako deluje Kuponko.si
Hvala za vaše sporočilo!

Posredovali ga bomo prvemu prodajniku, ki ga srečamo pri avtomatu za kavo
in obljubimo, da se vam javimo v najkrajšem možnem času!

POSREDOVANO SPOROČILO

Ime in priimek:
Email naslov:
Telefonska številka:
Kategorija ponudbe:
Podjetje:
Naslov podjetja:
Vaše sporočilo:
NAZAJ NA VSTOPNO STRAN
Pogosta vprašanja

 

1. Kje najdem aktivirane kupone?

Vsi aktivni kuponi, ki so kupljeni preko spletne strani Kuponko.si so vidni na uporabniškem profilu v rubriki »Moji kuponi - Aktivni kuponi«.

2. Kdaj lahko pričakujem kupon na moj elektronski naslov?

Kuponov zaradi varnosti ne pošiljamo na elektronski naslov. Ko so vaši kuponi aktivirani, bodo shranjeni v vašem profilu pod zavihkom »Moji kuponi - Aktivni kuponi«, kjer si jih lahko prenesete.

3. Kako si prenesem kupon?

Vse aktivne kupone si lahko prenesete tako, da greste v vaš profil pod »Moji kuponi- Aktivni kuponi«, ter kliknete »Prenesi kupon«. Kupon si lahko pošljete na elektronski naslov, s katerim ste prijavljeni na našo spletno stran, lahko si povezavo do kupona pošljete na SMS ali pa si kupon direktno natisnete. Pri pošiljanju povezave na sms sporočilo, moraš paziti, da imaš v svojem profilu v zavihku »Personalizacija« vpisano pravo telefonsko številko. Kupon lahko prenesete večkrat s klikom na »Ponovno prenesi kupon«.

4. Ko se prijavim in želim kupiti kupon me spletna stran spet preusmeri na prijavo, kaj sedaj?

Poskusite posodobiti vaš brskalnik ali poskusite z drugim brskalnikom – priporočamo uporabo brskalnika Google Chrome ali Mozilla Firefox. V primeru težav pokličite na 070 477 277 ali pišite na e-mail info@kuponko.si.

5. Ali lahko samo jaz koristim kupon?

V kolikor je bil kupon kupljen preko spletne strani, je na njem tudi vaše ime. Kupon lahko koristi tudi druga oseba namesto kupca kupona, razen v primeru, ko bi bilo drugače navedeno med pogoji koriščenja.

6. Ali lahko spremenim kupon v darilnega? Kako?

Pri vsaki spletni ponudbi preprosto kliknete na gumb »Kupi darilni kupon«. Kliknete na obrazec za izpolnitev osebnega sporočila in sledite navodilom. Kupon lahko spremenite v darilnega tudi že po opravljenem nakupu. V svojem profilu »Aktivni kuponi« kliknete »Poglej več« in »Spremeni v darilni kupon«.

7. Kdaj prejmem naročeni izdelek?

Izdelek prejmete v roku, ki je naveden v pogojih koriščenja pri vsakem izdelku posebej med »Rok dobave«. Rok dobave se lahko podaljša v primeru velikega povpraševanja.

8. Kaj se zgodi z mojimi kuponi, ko niso več aktivni?

Vsi vaši pretekli kuponi so shranjeni v vašem profilu pod zavihkom »Moji kuponi - Arhiv kuponov«.

9. Mojim kuponom je potekla unovčljivost, jim lahko podaljšate unovčljivost?

Kuponom žal ne moremo podaljševati unovčljivosti, saj je le ta dogovorjena s ponudnikom že ob začetku oglaševane akcije.

10. Pri plačilu s kreditno kartico se mi je izpisalo, da je prišlo do napake pri plačilu, znesek pa ni bil trgan s kartice?

Svetujemo, da se odjavite in ponovno prijavite, izpraznite košarico in ponovite postopek nakupa. Ko pridete do koraka »oddaj naročilo« kliknite na gumb samo enkrat in počakajte, da se vam odpre pojavno okno, kjer boste vpisali podatke vaše kartice.

11. Kaj pomeni oznaka Zadnje minute na ponudbi?

Vse ponudbe na našem spletnem portalu so časovno omejene. Čas objave je odvisen od posamezne ponudbe, ampak v povprečju 20-30 dni. Ko se ponudba približuje izteku, se na sliki prikaže poseben okvirček »v izteku«, kar pomeni, da se bo ponudba v kratkem ugasnila. Dva dni preden se ponudba ugasne se prikaže okvirček »zadnje minute« in ponudba se doda v poseben zavihek »Zadnje minute« v orodni vrstici. Tukaj lahko spremljate tudi čez točno koliko ur, minut in sekund se ponudba ugasne.

12. Kaj je promocijska koda?

Promocijska koda je koda, s katero vam pripada še dodatni popust na že obstoječe akcijske ponudbe. Promocijsko kodo lahko prejmete na več načinov ob različnih posebnih priložnostih, zato vam priporočamo, da se prijavite na naše dnevno obveščanje o novostih. Promocijsko kodo vpišete v košarici, pri zadnjem koraku naročila. Promocijske kode ne morete unovčiti pri nakupu z gotovino na prodajnem mestu.